Hoe garandeert u de veiligheid van mijn account?

Wij nemen de veiligheid van een account enorm serieus en zien dit als een kernelement van onze service. Onze website is beschermd en beveiligd met 256-bit Secure Socket Layer encryption. Om u nog comfortabeler te laten voelen bij het invoeren van gedetailleerde informatie betreffende uw account, raden wij u aan om alle voordelen te halen uit het email verificatiesysteem van RIOT voordat u boosts aan gaat schaffen.

Hoe werkt ELO BOOSTING?

Het is erg simpel. De klant betaald ons om zijn/haar ELO MMR (matchmaking rating) van ranked queue games te verbeteren. Na het ontvangen van uw bestelling informatie, zal het systeem een professionele ELO booster (Master of Challenger) selecteren die uw bestelling ontvangt. Hij zal dan zo snel mogelijk het gewenst resultaat bereiken.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op verschillende manieren betalen. Wij verwerken betalingen via credit card via onze zakenpartner Paymentswall INC. Zij kunnen ook Sofort, Giropay en mobiele betalingen verwerken. Betalen met uw mobiele telefoon gaat in twee stappen. Eerst koopt u boost coins met uw telefoon en daarna kunt u met deze boost coins de ELO service naar keus aanschaffen. Wij accepteren alle andere manieren van betaling via G2A Pay zoals Paysafecard. Wij hebben ook een geverifieerd PayPal account als daar uw voorkeur naar uit gaat.

Kan ik de booster zien spelen op mijn account?

Ja er zijn verschillende opties beschikbaar waar u uit kunt kiezen om zo uw booster te zien werken op uw account. De veiligste manier is het aanmaken van een smurf account en dit te gebruiken om mee te kijken op uw echte account die geboost wordt via de game cliënt. Als u alleen interesse heeft in de match geschiedenis van uw booster, kunt u dit makkelijk inzien via de BoostRoyal Leden pagina.

Hoe kan ik contact opnemen met de booster?

U kunt met gemak praten met uw booster via de BoostRoyal Leden pagina waar u niet alleen de vooruitgang kunt bekijken van de booster, maar ook via een live chat venster kunt praten met de booster.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn booster?

Klanttevredenheid is enorm belangrijk voor ons. De klant heeft de optie om van booster te wisselen maar dit is enorm zeldzaam omdat ons boosting team alleen bestaat uit master en challenger spelers met enorm veel boost ervaring.

Kan ik op mijn account spelen terwijl het geboost wordt?

Dit is mogelijk. Nadat u een boost aanschaft, krijgt u toegang tot de leden pagina waar u de vooruitgang van de booster kunt bekijken. Hier vindt u een grote pauze knop. Door het drukken op de pauze knop verstuurt u een bericht naar de booster om zo snel mogelijk te stoppen met het spelen op uw account. Hij zal niet inloggen op uw account totdat u op de continue knop drukt op dezelfde manier dat u dat deed terwijl u op de pauze knop drukte in het leden gedeelte. Hou er wel rekening mee dat wij het niet toestaan dat onze klanten ranked solo en duo games spelen. Als u dit doet, kan dit het werk van de booster tegengaan, wat hem vervolgens meer tijd kost om zijn werk af te krijgen.

Kan ik duo spelen met mijn booster?

Ja er is een dienst beschikbaar met de naam duo queue ELO boost wat het mogelijk maakt om duo rondes te spelen met een professionele hoge ELO booster.

Ondersteuning nodig?

Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via het Contact menu of gebruik onze Live Chat service.

LIVE SUPPORT

Onze live support is 24/7 beschikbaar. Als u snel hulp nodig heeft, twijfel er dan niet aan om Live Chat te gebruiken. U vindt dit aan de rechteronderkant van de pagina.

VACATURES

Het constant toenemende aantal klanten vraagt om een grotere werkgroep. Als u denkt dat u over de vereisten beschikt, neem dan contact met ons op en misschien bieden wij u dan een baan als booster aan!