De geschiedenis van runen en meesterschappen in League of Legends

Runes en Masteries zijn integrale aspecten van Legends. Terwijl je jezelf vertegenwoordigt met de avatar van een summoner, bouw je je profiel op via overwinningen. U ontgrendelt maatwerk via banners en pictogrammen, evenals in-game-prestaties. Om dit te doen, rust je je kampioen met runen die hun aanvallen en capaciteiten vergroten. Beheersing van een kampioen resulteert in gunstige match-ups die uw summoner-profiel verhogen. Het is essentieel om de geschiedenis van zowel runen als champion-meesterschap te begrijpen.

In League of Legends gaan spelers door een progressiesysteem dat bekend staat als Champion Mastery. Het is voor u beschikbaar nadat u een Summoner-niveau van vijf hebt bereikt. Het systeem registreert het vaardigheidsniveau van een speler met elke kampioen die ze spelen. Telkens wanneer een in aanmerking komende game eindigt, is het van uw prestaties en vergelijkt deze met de volledige spelersdatabase. De schaal gaat van S, A, B, C, en D staat bij S als de hoogste en de laagste. Daarna verdien je punten voor je kampioen. Dit puntscore-systeem staat bekend als kampioenspunten of CP. Elke kampioen heeft een meesterschapsniveau tot vijf in totaal en begint op niveau één. Hoe beter de prestaties, hoe meer CP u zich ophoopt voor uw specifieke kampioen.

In de loop van de tijd terwijl u opkomt in de gelederen, ontgrend u beloningen voor uw kampioen. Ze variëren van rolspecifieke titels voor uw kampioen naar Mastery Badge Emotes en Load Screen Grenders. Je ontgrendelt ook een aankondigingsbanner voor elke kill van jou of een andere teamgenoot. Er is ook een Mastery Level 6 en 7, Zodra uw kampioen is in niveau 5. Gebruikt u Mastery Tokens met het HEXTECH-plunderingssysteem om kampioenscherven en permanent te krijgen.

Voor je kampioen om sneller op niveau te leveren, is het noodzakelijk om ze te verbeteren met runen. Ze vergroten de statistieken van je kampioen en vaardigheden in de strijd. Runes zijn aankoop in de Riot-winkel met invloedpunten, die u verdient terwijl u wedstrijden speelt. Bijvoorbeeld, elke win netten u 18 IP met 2.312 per minuut. Verliezen geven u 16 IP met 1,405 per minuut. Deze tellen in de loop van de tijd, waarmee u runen kunt kopen. U hebt in totaal een limiet van 720 runen.

Er zijn vier soorten runen:

  • Mark - Deze rune richt zich op overtreding.
  • Seal - Deze rune richt zich op verdediging.
  • glyph - deze rune richt zich op magie.
  • Quintessence - Deze rune richt zich op veelzijdigheid.

    Deze runen geven bonussen voor uw kampioen. De effectiviteit van elke rune is afhankelijk van de PlayStyle die u verkiest. Je kunt ook runen verdelen in drie niveaus die verschillende krachtniveaus vertegenwoordigen. TIER One is voor kleinere runen, tier twee is beschikbaar voor aankoop op niveau 10 en tier drie is voor grotere runen. Je kunt alleen de tier drie runen kopen op niveau 20.

    conclusie

    Om uw Summoner-profiel in League of Legends te bouwen, moet u uw kampioenen rune-systeem beheersen. Tijd en toewijding is een essentiële factor terwijl u door games speelt. Zoek uit welke kampioen je het beste vertegenwoordigt als je experimenteert met runen. U kunt het meestery-niveau van uw kampioen verhogen door hard werken en toewijding.