ELO boost en Riot

ELO boost en Riot heeft een lange en slechte relatie. Riot heeft League gemaakt van Legends als een competitief spel, hoewel het moeilijk te zeggen is of het spel dat wel was ooit bedoeld om zo groot te zijn met zoveel actieve spelers. Het is duidelijk dat dat zo is echt voordeel voor Riot omdat zijn spelers er extreem veel geld in steken de winkel. Aan de andere kant, het systeem dat werkte in de vroege dagen van de spel is niet meer up-to-date. Misschien is de reden dat de actieve spelersbasis is zo snel gegroeid dat het gewoon niet meer het werk kan doen. Er is een reden waarom ELO-boost wordt steeds populairder en het is niet de schuld van de speler. Het systeem is verouderd en het werkt niet in 5v5-spellen. Sinds ELO-systeem was voor het eerst geïntroduceerd voor schaken, wat een 1v1-spel is, is het gemakkelijk om te zien dat het gewoon is kan niet zo goed presteren als vroeger. Het is niet alleen het feit dat een systeem ontworpen voor spellen van 1v1, maar het is ook het feit dat het de groei niet kan dienen speler basis. Ik herinner me in de eerste twee seizoenen van het spel de hoeveelheid spelers die actief waren, waren laag genoeg om het maximale uit de ELO te halen systeem. Als je goed speelde, kon je jezelf vrij snel zien in platina tier. Spelen met één kampioen of rol was genoeg om een ​​hoge ELO te krijgen. En ik ook denk dat het beheersen van één rol genoeg moet zijn om met de beste te spelen. Er zijn meer giftige spelers in het spel dan spelers met een ingesteld spel voor sportiviteit. Als het spel groeit naarmate de groei van de giftige spelers groeit. Dit maakt het laag en middenlagen ondraaglijk om in te spelen. Riot is zich bewust van het probleem dat de game heeft en probeert het met verschillende inspanningen te genezen. Het is geweldig dat Riot denkt over spelertoxiciteit als een groot probleem, maar hun inspanningen zijn dat niet enige vooruitgang boeken in de richting van een betere League of Legends en community. Nu zij staan ​​op het punt het realtime-verbodssysteem te introduceren dat ze vertrouwen onmiddellijke resultaten in het reinigen van het spel van giftige spelers. Hopelijk zullen ze dat doen haal daar binnenkort wat resultaten uit. Als een ultieme oplossing tot die tijd, het kopen van een ELO-boost kan je problemen met je huidige games direct oplossen. Iedereen in de gemeenschap weet dat dit soort services super effectief is dat doet Riot ook. De haat van Riot naar ELO-boost is eenvoudig te verklaren. Als we erkennen allemaal het succes van deze service, Riot's enige probleem ermee dat zij niet degenen zijn die ervan profiteren. Zelfs de spelersbasis profiteert maar omdat het niet tot RIOT behoort, is het verboden om dergelijke service te gebruiken. Gelukkig gebruiken de meeste van de ELO-boostbedrijven VPN-beveiliging, wat het maakt onmogelijk voor RIOT om te ontdekken welke spelers kiezen voor ELO-boost.