Is League of Legends Dying?

Het algemene sentiment van de speler basis is “ja”. Het is zeldzaam dat je zien dat mensen bespreken van het spel en niet beweren dat sterft. Echter, kan persoonlijke mening een vertekend beeld geven, dus hier is een blik op de cijfers, zodat u zelf kunt bepalen.

Wat betekenen de getallen zeggen?

Hier is een lijst van de maandelijkse telling speler sinds 2014:

  • 2014: 67 miljoen
  • 2015: Unknown
  • 2016: 100 miljoen
  • 2017: 78 miljoen
  • 2018: 90 miljoen

    En hier is het kampioenschap finale kijker tellen sinds 2014:

    Totaal Peak

    • 2014: 27 miljoen. 11,2 miljoen.
    • 2015: 36 miljoen. 14 miljoen.
    • 2016: 43 miljoen. 14,7 miljoen.
    • 2017: 57.600.000. Unknown.
    • 2018: 99.600.000. 44 miljoen.

      Dus wat betekenen deze cijfers betekenen?

      Het spel is zeker niet “sterven”. Het blijft een van de sterkste en meest mainstream Esports titels tot nu toe. Ondanks de dip in de spelers, is het bleef zijn telling kijker exponentieel groeien.

      Het spel is bloeiende. Het biedt een indrukwekkend jaar na jaar en heeft geholpen om Esports in de mainstream.

      Dus waarom de Misvatting?

      Er zijn een paar redenen spelers noemen bij de bespreking League veronderstelde achteruitgang. De belangrijkste van deze is Riot Games zelf. Riot Games is de ontwikkelaar achter de League of Legends, voor degenen die niet weten.

      Om het spel vers te houden verandert vaak de meta, polijsten en nerfing kampioenen op wil. Dit seizoen tot seizoen yoyoing is de drijvende kracht achter een hoop frustratie speler in de richting van het spel.

      De wijzigingen Riot aan het puntensysteem ook leidde tot fan verontwaardiging. Het bedrijf maakte het moeilijker om een ​​level omhoog en daalde de beloning voor te doen. Dit maakte het moeilijker om unlock nieuwe kampioenen. Door vergrendeling vrij om spelers te spelen in een kleine selecteerbaar karakter zwembad, reden ze weg een groot aantal spelers.

      De groei van titels concurrent, zoals Fortnite en DOTA, is ook een grote factor in de veronderstelde daling van de League. Fortnite explodeerde op de Esports podium, en het heeft het spel veranderd. Het is succes, terwijl geweldig voor Esports als geheel, is een directe bedreiging voor andere titels, zoals Call of Duty en League of Legends.

      Spelers migreert van League naar Fortnite in grote aantallen, te popelen om te spelen wat wordt gezien als een meer plezierige algehele ervaring.

      De gemeenschap drijft ook een eigen spelers uit. League gemeenschap is enorm, en daarmee de grootte komt veel diversiteit.

      Met dat diversiteit komt ook toxiciteit. League gemeenschap is berucht voor zijn overweldigend giftig. Als de speler basis groeit, neemt ook het niveau van toxiciteit, die uiteindelijk verdrijft alle, maar degenen met de dikste van skins.

      Welke Can Riot eraan doen?

      Minder Controversiële wijzigingen

      Dat zou de ideale plek voor hen om te beginnen. Als ze de gemeenschap geraadpleegd meer op de meta alvorens het te veranderen, zou het een lange weg naar het winnen van de publieke perceptie van het spel.

      Meer Voorzieningen Champions

      Maak de kampioenen gemakkelijker te ontgrendelen. Vergrendelen het grootste deel van de speelbare personages achter een paywall maakt het moeilijk voor mensen zonder het beschikbare inkomen van nieuwe kampioenen te kopen.

      Bevorderen van een gezondere Gemeenschap

      Het is onwaarschijnlijk Riot ooit zou lukken om te slagen in het reinigen van de gemeenschap van de toxiciteit, maar het kan op zijn minst proberen. Als het beleid dat een vriendelijke sfeer te bevorderen implementeert, kan het helpen behouden van een groot deel van de nieuwe spelers.

      Dus, de bottom line is nee, League is niet dood. Echter, kunnen we zeggen dat de publieke perceptie van het is. Het groeit in de speler en viewer tellen. Maar die spelers en kijkers worden steeds ontevreden over de toestand van het spel.