Waarom is League of Legends Onevenwichtige?

League of Legends is een online battle game die voor het eerst kwam uit in 2009. Sindsdien is het zeker voldeed aan haar naam. De video spel is legendarisch onder gamers, en de makers beweren tientallen miljoenen gebruikers inloggen op League of Legends elke maand. Het heeft een flair van fantasie, de concurrentie, en prachtige beeldspraak alles in een goed afgerond pakket.

nerfing en Buffing

Het spel is voortdurend verandert en evolueert. Iedereen die het speelt, weet dat dingen niet hetzelfde blijven te lang. Als je een kampioen te spelen, zou het goed zijn voor een wedstrijd, maar niet per se de volgende. Kampioenen worden stelselmatig verzwakt en versterkt die bijdraagt ​​aan de dynamiek van het spel te spelen. Dit heet nerfing en polijsten. Hoewel dit vaker wel dan niet bijdraagt ​​aan plezier van de video game, zijn er nog kwesties die de veranderingen kunnen maken. Het grootste probleem is het creëren van een onevenwichtige spel.

Soms is een League of Legends team kan raken aangedreven tot het punt dat het te veel. Bij het afspelen, ervaar je een soort spel genaamd meta. Dit betekent een speltype heeft de voorkeur boven andere vanwege zijn kracht. Op zijn beurt, dit is hoe de overweldigende gebeurt. Buffed Champions zijn zeer krachtig en kan ertoe leiden dat de tegenstanders uit te stallen in hun spel. Dit zorgt ervoor dat in onbalans in de actie, dat is een hot onderwerp van discussie. De Buffed Champions vervolgens onbespeelbaar geworden tot kalibratie wordt gedaan door de game makers.

Dynamische Gameplay

Dit werkt ook andersom ook. Een verzwakte of nerfed, speler wordt niet in aanmerking komen om te vechten, want het is niet sterk genoeg om de strijd zelfs de reguliere Champions. League of Legends makers doelbewust herijken hun spelers, zodat het spel niet stagnerende wordt. Ze geloven dat als je dezelfde Kampioen spelen in elke wedstrijd, de gameplay wordt voorspelbaar en saai. Buffing en nerfing creëert een steeds veranderende omgeving en dat is bedoeld om het niveau van het speelveld.

Natuurlijk zijn deze herkalibraties niet perfect en kan leiden tot ernstige onbalans van een wedstrijd te veroorzaken die snel uiteinden of onbespeelbaar. Het is vervelend, maar League of Legends voel de voordelen ruimschoots opwegen tegen de risico's. Toen ze flarden vrij te geven, het is duidelijk dat ze hebben geen plannen in het stoppen van de constante verandering of Champions. Bijvoorbeeld, een recente vrijlating van een Champion, Zoe, zorgde voor veel chaos in het spel. Ze is een zeer nauwkeurige moordenaar met enorme aantallen als het gaat om het spel. Haar amped persona verzekerd van een hoog aantal kills, maar degenen die tegen haar gespeeld had geen kans om terug te vechten. Het duurde bijna een maand voor haar te nerfed.

Wat uw gevoelens over League of Legends, je moet toegeven dat het nooit oud wordt om te spelen. De constante wisseling van de bevoegdheden van de Champions zorgt voor een interessante dynamiek die het spel activeert. Er is nooit een saai moment met deze video game, en het lijkt erop dat de League of Legends makers als het op die manier.

Check out our LoL boosting and LoL Smurf Account services now