First Impressions in Waarderen

Dus, het wachten is eindelijk voorbij. Valorant is eindelijk in de handen van die weinige gelukkigen om een ​​beta code te ontvangen, en alle grote pruiken van de twitch en competitieve gaming wereld zijn al chipping in met hun twee cent op de positie van het spel.

De anticipatie rond het spel bouwt al voor een tijdje nu, met veel streamers reikhalzend uit naar de lancering van het spel, zodat ze op kunnen verhuizen van de basisverordeningen, namelijk Warzone, die vol is van hackers, en Fortnite, die heeft gekregen muf. Verrassend genoeg, de Overwatch competitieve scene is hard getroffen door de ontwikkeling van Valorant.

Hoewel Blizzard zelf geen gunsten deed, Valorant lijkt de nagel aan de doodskist, met veel pro Overwatch spelers kondigen hun vertrek uit het spel op de dag dat de beta codes werden verstuurd zijn.

Dus, met zo veel rijden op zijn schouders, hoe Valorant stapelen om deze hoge verwachtingen? Verdomd goed eigenlijk.

De belangrijkste om mee te nemen lijkt te zijn dat Valorant is niets zoals Overwatch, ondanks het effect dat het op de Overwatch scene heeft gehad, die een tactische vijf versus vijf FPS, en met personages met capaciteiten. Hetzelfde kan gezegd worden van R6S, die ook niets als Overwatch.

Valorant speelt meer als een regenboog aan CS, met een tactische focus op het gebruik van capaciteiten, en interessant, een in-game economie systeem vergelijkbaar met CS. Het is via dit systeem dat u deze vaardigheden te kopen, wat betekent dat je gaat te hebben om ze te gebruiken spaarzaam. Dit is een welkome frisse lucht te ademen met een stijlfiguur die het risico om muf in de FOD held genre liep.

De mogelijkheden zijn ook zeer goed evenwicht, althans voor nu, met veel meer aandacht voor uw kennis en pistool vaardigheid, het nemen van een stap verwijderd van Rainbow, en meer in de richting van de traditionele FPS-games.

Het spel is naar verluidt ongelooflijk gepolijst, met de graphics blijken te visueel verbluffende, een duidelijk gebrek aan grote bugs, op het moment van schrijven, en fantastisch gevoel gameplay en wapens. Sommigen hebben zelfs gesuggereerd dat het spel geschikt is voor lancering en het geven van hoe Riot is het uitbreiden van de beta, die niet te ver bezijden de waarheid kan zijn.

Het spel speelt veel op Counter-Strike, met langzame basis, methodische, en het pistool gerichte gameplay, en een ongelooflijk hoge vaardigheid plafond. Dit is geweldig nieuws, want het gaat om het spel een aantal broodnodige lange levensduur te geven in de, hopelijk, jaren, voor de toekomst.

Het zorgt voor een natuurlijke basis voor een concurrerende scène, zowel amateur en pro, onmiddellijk worden vastgesteld, en gezien Riot verleden track record met League of Legends; is het waarschijnlijk dat Valorant zal worden ontvangen van een aantal ernstige steun.

Is dit spel gaat het CS moordenaar? Waarschijnlijk niet. Hoewel de CS profs zijn ontevreden over de toestand van het spel op het moment, het is een veilige gok om te verblijven, dat Counter-Strike is hier te zeggen. Echter, kan het spel heel goed een Overwatch killer, ten minste tot Overwatch 2 naar buiten komt.